Jaarverslag 2020-2021

Ons jaarverslag is de frisse wind die door De Ark waait. We openden een nieuw atelier, verbouwden, onthaalden nieuwe mensen met een beperking en trokken nieuwe gemeenschaps-verantwoordelijken aan.

Engelen op onze weg

Het is met enige trots dat we u ons jaarverslag 2020 van De Ark Vlaanderen vorostellen. Het is terug een mooie brochure geworden waarmee we u inlichten over wat er met uw gift is gebeurd in De Ark Vlaanderen en/of Oekraïne. Corona was dit jaar onze grootste ‘beperking’. Een beperking is altijd pijnlijk maar sluit leven en werken niet uit. In dit jaarverslag kan u lezen hoe we in elkaar een engel konden herkennen die met ons op weg gaat.

U kan de brochure hier eenvoudig downloaden en inkijken. Als u graag een gedrukt exemplaar heeft, stuur dan een mailtje naar anja@ark.vlaanderen

--- getuigenis ---

Op deze pagina vind je het allereerste digitale én gedrukte (op aanvraag) jaarverslag van De Ark Vlaanderen. Het was al lang een droom om jou op deze wijze te informeren en te bedanken.

Johan, Regioverantwoordelijke De Ark Vlaanderen-Nederland